Skip links

Škoda Kodiaq 2024
Täiesti uus Škoda Kodiaq on teie ees – saame tuttavaks!

Ole esimeste seas:

Broneeri proovisõit

Kõik tähtis info:

Kodiaq hinnakiri

Kodiaqist lähemalt:

Kodiaq kataloog

Uuri lisainformatsiooni:

Küsi pakkumist

Škoda Kodiaq 2024
Täiesti uus Škoda Kodiaq on teie ees – saame tuttavaks!

Kõik kõige tähtsam:

Broneeri proovisõit Kodiaq hinnakiri Kodiaqi kataloog Küsi pakkumist

Iseloomulikult dünaamiline siluett
Optimeeritud aerodünaamikaga pikaksvenitatud katusejoont täiendavad madalad hõbedased anodeeritud katusereelingud – see kombo püüab külgvaates kohe pilku. Üle kogu auto ulatuva vööjoone lisamine muudab Kodiaqi väljanägemist veelgi dünaamilisemaks, kuna esi- ja tagarataste ümbruse skulptuursed vormid rõhutavad rattakoopaid ning toovad esile Kodiaqi toeka oleku.

Sujuvam sõidukogemus
Škoda on teinud Kodiaqi mudeliga märkimisväärseid muudatusi. Nüüd on auto pikem, pakkudes rohkem ruumi sees, et mahutada kuni seitse reisijat ja nende pagasit. Lisaks on keskendutud mudeli aerodünaamika täiustamisele, mis muudab sõidu sujuvamaks. Uute uuendustena on kasutusele võetud aktiivsed jahutusluugid ja tehtud muudatusi nii esimestes kui ka tagumistes põrkeraudades, eesmärgiga vähendada õhutakistust.

Kodiaq hinnakiri

Sujuvam sõidukogemus
Škoda on teinud Kodiaqi mudeliga märkimisväärseid muudatusi. Nüüd on auto pikem, pakkudes rohkem ruumi sees, et mahutada kuni seitse reisijat ja nende pagasit. Lisaks on keskendutud mudeli aerodünaamika täiustamisele, mis muudab sõidu sujuvamaks. Uute uuendustena on kasutusele võetud aktiivsed jahutusluugid ja tehtud muudatusi nii esimestes kui ka tagumistes põrkeraudades, eesmärgiga vähendada õhutakistust.

Kodiaq hinnakiri

Eestvaade
Uue Kodiaqi esivaate kõige silmatorkavamaks tunnuseks on kindlasti kandilised rattakoopad, mis lisavad autole jõulist ilmet. Koos toekate 20-tolliste velgedega, kapoti voolavate vormidega ning mustade pinnatekstuuriga plastosadega loovad need elemendid tervikliku ja muljetavaldava välimuse, mis rõhutab Kodiaqi unikaalset stiili ja iseloomu.

Tagantvaade
Uue Kodiaqi tagantvaade pakub mitmekihilist esteetikat ja praktilisust. Tagaluugi punane ehisliist ühendab elegantseid tagatulemooduleid, mis loovad dünaamilise visuaali. Kuid esteetika taga peitub funktsionaalsus: nende tagatulede varjus avaneb avar, 910-liitrine pakiruum, mis mahutab mugavalt nii igapäevaseid esemeid kui ka seikluseks vajalikku varustust.

Kodiaq Sportline pakub dünaamilist sõiduelamust ja sportlikku disaini, samas kui Kodiaq iV ühendab endas võimsa jõudluse ja keskkonnasõbraliku elektrisõidu tehnoloogia.

Kodiaqi uus kerevärv Bronx Gold toob esile auto stiili ja elegantsuse ning lisab sõidukile ainulaadse ja pilkupüüdva välimuse.

Interjöör 
Kodiaqi interjöör ühendab kvaliteetsed materjalid ja nutikad lahendused, pakkudes mugavust ja naudingut igal sõidul.

Interjöör 
Kodiaqi interjöör ühendab kvaliteetsed materjalid ja nutikad lahendused, pakkudes mugavust ja naudingut igal sõidul.

Sõidumugavuse Tipp
Et selle dünaamilise mudeli sõidukogemus täiuslikuks muuta, paigaldati sinna eesmised sportistmed. Neil sportistmetel on integreeritud peatoed, korralik külgtugi ja soojendus. Juhiiste on elektriliselt seadistatav, mälufunktsiooni ja nimmetoega.

Kodiaq kataloog
Käiguvalitsa üleminek ja ruumikus keskkonsoolis
Kodiaqi käiguvalitsa üleviimine roolisambale on värskendav muudatus, mis lisab sõidukogemusele intuitiivsust ja mugavust. See mitte ainult ei anna keskkonsoolile puhtamat välimust, vaid avardab ka salongis ruumi, pakkudes reisijatele rohkem mugavust ja vabadust.
Käiguvalitsa üleminek ja ruumikus keskkonsoolis
Kodiaqi käiguvalitsa üleviimine roolisambale on värskendav muudatus, mis lisab sõidukogemusele intuitiivsust ja mugavust. See mitte ainult ei anna keskkonsoolile puhtamat välimust, vaid avardab ka salongis ruumi, pakkudes reisijatele rohkem mugavust ja vabadust.
Kodiaqi juhikoha põhiliseks tähelepanu keskpunktiks on multifunktsionaalne rool, mille eristavad ainulaadsed tumedad mattkroomviimistlusega detailid ning keskel on Škoda uus 2D-logo. Teabe- ja meelelahutussüsteemi jaoks on saadaval eraldi modernne puutetundlik ekraan, mis sulandub sujuvalt lainelisse armatuurlauda, olles alati juhi käeulatuses.  Lisaks lisab armatuurlauale ja ustesse paigutatud meeleoluvalgustus interjöörile hubase õhkkonna.

Smart Dials on Kodiaqi interjööris üks teravmeelsemaid lahendusi, koosnedes kolmest pöörd- ja surunupust, mille keskel asub pisike ekraan. Need asuvad teabe- ja meelelahutussüsteemi peamise ekraani all ning pakuvad juhile hõlpsat juurdepääsu erinevatele funktsioonidele. Kasutades neid nuppe, saab juht mugavalt hallata kliimaseadet, helitugevust, kaardi mastaapi ning mitmeid teisi olulisi sõiduks vajalikke seadeid ja funktsioone.

Kodiaqi istmete luksuslik mugavus
Pikkadel sõitudel pakuvad elektriliselt seadistatavad nimmetugi, reietugi ja pneumaatiline massaažifunktsioon suurepärast mugavust. Talvel on istmete soojendus meeldivaks lisavõimaluseks, mis aitab hoida keha soojana, samal ajal kui suvel võib istmete tuulutus aidata vähendada ebamugavustunnet kuumades tingimustes

Panipaigad ja Simply Clever-lahendused
Kodiaq mitte ainult ei paku avarat interjööri kõigile reisijatele ja mahukat pakiruumi, vaid sisaldab ka arvukalt panipaiku, et hoida kõike vajalikku käepäraselt. Lisaks on salongis palju Simply Clever-lahendusi, mis muudavad igapäevase Kodiaqiga sõitmise tõeliseks naudinguks.

Kaasaegsed teabe- ja meelelahutussüsteemid
Kodiaq pakub kahte teabe- ja meelelahutussüsteemi varianti: 10-tolline Škoda Infotainment on standardvarustuses, kuid valikus on ka 13-tolline Škoda Navigation, mis lisaks navigatsioonile pakub järeltellitavaid funktsioone, Personalisation 2.0 ja veebiraadiot. Lisaks saab seda täiendada näiteks Canton helisüsteemi või esiklaasinäidikuga.

Uus Kodiaq jätkab Škoda traditsiooni keskendudes avarusele, kasutades keskkonnasõbralikke materjale ja nutikaid lahendusi nagu kaasaegsed näidikud. Välimus on täiustatud uusima põlvkonna LED-maatriks-tuledega ning pakub mitmeid jõuallikavariante, sealhulgas nelikvedu ja pistikhübriidi, mis tagab üle 100 km elektrisõiduulatuse.

Škoda on käivitanud teise põlvkonna Kodiaqi seeriatootmise Kvasiny tehases Tšehhi Vabariigis. Ettevalmistuste käigus on tehtud märkimisväärseid investeeringuid nii tootmisliini kui ka keevitustöökoja kaasaegsustamiseks. See võimaldab keskenduda populaarsete Kodiaqi ja Karoqi linnamaasturite tootmisele, kui uue põlvkonna Superbi tootmine on üle viidud Slovakkiasse.

Treenitav parkimisabi
Treenitav parkimisabi võimaldab automaatselt lõpetada parkimismanöövri koduses keskkonnas, nt koduhoovis. Süsteem juhib auto roolimist, pidurdamist ja sõidusuuna valikut (edasi või tagasi), jälgides ümbritsevat keskkonda, tuvastades objekte ja jalakäijaid ning vältides nendega kokkupõrget. Erinevalt kaugjuhtimisega parkimisest suudab treenitav parkimisabisüsteem parkida autot kaugemale (kuni 50 m).

Treenitav parkimisabi
Treenitav parkimisabi võimaldab automaatselt lõpetada parkimismanöövri koduses keskkonnas, nt koduhoovis. Süsteem juhib auto roolimist, pidurdamist ja sõidusuuna valikut (edasi või tagasi), jälgides ümbritsevat keskkonda, tuvastades objekte ja jalakäijaid ning vältides nendega kokkupõrget. Erinevalt kaugjuhtimisega parkimisest suudab treenitav parkimisabisüsteem parkida autot kaugemale (kuni 50 m).

Väljumishoiatus (Exit Warning)
Väljumishoiatus on oluline turvafunktsioon, mis täiendab ümberreastumise abisüsteemi. See annab juhile ja reisijatele kuuldava ja visuaalse hoiatuse, kui autost väljudes võib ukse avamine põhjustada kokkupõrke teiste sõidukite, jalgratturite, elektrirollerite või jooksjatega, eriti kui auto on paralleelselt teega parkinud. Väljumishoiatus kasutab tagaradareid, et jälgida olukorda auto taga ja külgedel kuni 35 meetri kaugusele.

Väljumishoiatus (Exit Warning)
Väljumishoiatus on oluline turvafunktsioon, mis täiendab ümberreastumise abisüsteemi. See annab juhile ja reisijatele kuuldava ja visuaalse hoiatuse, kui autost väljudes võib ukse avamine põhjustada kokkupõrke teiste sõidukite, jalgratturite, elektrirollerite või jooksjatega, eriti kui auto on paralleelselt teega parkinud. Väljumishoiatus kasutab tagaradareid, et jälgida olukorda auto taga ja külgedel kuni 35 meetri kaugusele.

Škoda Kodiaq Aasta Auto blogis
Rohkem pilte ja pikema teksti uuest mudelist leiad Aasta Auto blogi lehelt.
Viska pilk peale! 🙂

blogi.aastaauto.ee

Škoda Kodiaq Aasta Auto blogis
Rohkem pilte ja pikema teksti uuest mudelist leiad Aasta Auto blogi lehelt.
Viska pilk peale! 🙂

blogi.aastaauto.ee

Ole esimeste seas!
Broneeri proovisõit ja tule vaata uus Kodiaq oma silmaga üle Tartus, Aasta Auto Škoda esinduses. Kohtumiseni!

    Nimi*

    Email*

    Telefon*

    Mudel*

    Teie kommentaar (soovitav proovisõiduaeg, erisoovid)