Skip links

ŠKODA OCTAVIA
Praktiline, ruumikas ja hea hinnaga.
ARMASTUS ESIMESEST SILMAPILGUST
Uue põlvkonna OCTAVIA välimuse kohta võiks kirjutada ohtralt.

Ent kuna pilt on väärt tuhat sõna, siis las OCTAVIA räägib enda eest ise.
Siin ta on – uhiuus ŠKODA OCTAVIA.

ŠKODA OCTAVIA
Praktiline, ruumikas ja hea hinnaga.
ARMASTUS ESIMESEST SILMAPILGUST
Uue põlvkonna OCTAVIA välimuse kohta võiks kirjutada ohtralt. Ent kuna pilt on väärt tuhat sõna, siis las OCTAVIA räägib enda eest ise.
Siin ta on – uhiuus ŠKODA OCTAVIA.

Küsi pakkumist!

KÜSI PAKKUMIST!
Soodsaima hinna ning vajalike lisadega OCTAVIA saate siis, kui peate nõu meie müügikonsultantidega. Pane soovid kirja ning võta ühendust!

Auto konfiguraator

PÄRIS SINU OCTAVIA!
Konfiguraator aitab teid auto komplekteerimisel. Vaata lähemalt ning konfigureeri just täpselt endale meelepärane ŠKODA.

Broneeri proovisõit

BRONEERI PROOVISÕIT
Ootame Sind proovisõidule meie müügisalongi Tartus, aadressil Sepa 24B. Proovisõidu broneerimiseks palun täida lingil olev vorm.

Auto konfiguraator
Broneeri proovisõit
Küsi pakkumist!

PARIMAD PALAD
Vastsel ŠKODA OCTAVIA-l on rohkelt tipptehnoloogilisi lahendusi, mida oled kohanud ka juba ŠKODA varasemates mudelites.
Neile lisaks on pakkumisel veel suur hulk peamiselt mugavust ja turvalisust täiustavaid elemente, mida pole seni kasutatud brändi üheski mudelis.
Seega on neljanda põlvkonna ŠKODA OCTAVIA kõige viimane auto, mis tutvustab ŠKODA tehnoloogiat selle parimast küljest.

PARIMAD PALAD
Vastsel ŠKODA OCTAVIA-l on rohkelt tipptehnoloogilisi lahendusi, mida oled kohanud ka juba ŠKODA varasemates mudelites.
Neile lisaks on pakkumisel veel suur hulk peamiselt mugavust ja turvalisust täiustavaid elemente, mida pole seni kasutatud brändi üheski mudelis.
Seega on neljanda põlvkonna ŠKODA OCTAVIA kõige viimane auto, mis tutvustab ŠKODA tehnoloogiat selle parimast küljest.

ŠKODA ABISÜSTEEMID

Vaata lähemalt!

KOKKUPÕRKE VÄLTIMISE ABISÜSTEEM
See abisüsteem asub tegevusse olukordades, kus avariid pole võimalik vältida pelgalt takistusest kõrvale põikamisega. Süsteem suudab esikaamera ja radari andmete põhjal välja arvutada sobivaima trajektoori. Arvesse võetakse vahemaad ning sõiduki ja eesseisva takistuse laiust ja asukohta. Kriitilises olukorras, kui sõidusuunas auto lähiümbrust jälgiv radarisüsteem sekkub pidurdamisega ja juht näitab rooli pöörates, et hakkab takistusest mööda põikama, sekkub kokkupõrke vältimise abisüsteem eesmärgipäraselt roolimisse, et aidata takistusest mööduda vastavalt valitud trajektoorile ja sellega mitte kokku põrgata. Kuna tegevusse on kaastaud ka elektrooniline stabiilsuskontroll, püsib auto stabiilsena, kui peaks tekkima libisemine üle- või alajuhitavuse tõttu. Süsteem töötab kiirustel 30 kuni 150 km/h.

KOKKUPÕRKE VÄLTIMISE ABISÜSTEEM
See abisüsteem asub tegevusse olukordades, kus avariid pole võimalik vältida pelgalt takistusest kõrvale põikamisega. Süsteem suudab esikaamera ja radari andmete põhjal välja arvutada sobivaima trajektoori. Arvesse võetakse vahemaad ning sõiduki ja eesseisva takistuse laiust ja asukohta. Kriitilises olukorras, kui sõidusuunas auto lähiümbrust jälgiv radarisüsteem sekkub pidurdamisega ja juht näitab rooli pöörates, et hakkab takistusest mööda põikama, sekkub kokkupõrke vältimise abisüsteem eesmärgipäraselt roolimisse, et aidata takistusest mööduda vastavalt valitud trajektoorile ja sellega mitte kokku põrgata. Kuna tegevusse on kaastaud ka elektrooniline stabiilsuskontroll, püsib auto stabiilsena, kui peaks tekkima libisemine üle- või alajuhitavuse tõttu. Süsteem töötab kiirustel 30 kuni 150 km/h.